piatok 2. júna 2017

nočné

Pracujem. Tvorím. V noci, najlepšie. Prekladám, snívam, dúfam, že to všetko stihnem. Deadline-y a mŕtve riadky. Prečiarkujem, nahrádzam, čmáram cez náhrady a vraciam sa k pôvodinám. Ako celý život. Teda, neviem.

Pracujem na jednom, chcem pracovať na druhom a premýšľam o treťom. Šialený život. Čo je najdôležitejšie? Napísané či nenapísané knihy?



Už som si dávno nespomenula na svoj maturitný sloh, až dnes mi ho kamarátka pripomenula. Maturuje a dali jej ho prečítať. V tomto malom meste sú ľudia, ktorí vo mňa stále veria. Kde som teraz? Kopírujem osemdesiatdeväť rokov staré texty a v hlave držím osemdesiatdeväť nenapísaných príbehov. Možno strácam drahý čas a možno tých osemdesiatdeväť príbehov musí dozrievať, aby som zistila, že tvoria jeden.

Už mi to dochádza.

Ale teraz treba ísť spať. Nechcem si dnes zo zajtrajšieho dňa ukrojiť príliš veľa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára