štvrtok 10. novembra 2016

Samota

Do očí sa mi liala teplá voda a ja som premýšľala, čoho sa ľudia boja zo všetkého najviac.
Predstavila som si svoj život práve teraz - pred tromi mesiacmi som sa vydala a niektorým ľuďom sa asi môj život zdá závideniahodný. Máš manžela. Už sa nemáš čoho báť.

Tí ľudia sa asi najviac zo všetkého boja samoty.

V rukách som stískala bielu penu a rozmýšľala som, čoho sa najviac bojím ja.
Nemusela som premýšľať dlho. Predstavila som si svoj život o niekoľko desiatok rokov, ako osamelá sedím v hlbokom kresle a čítam hrubé knihy, na ktoré som predtým nemala čas. Koľké roky som drobný kúsok času delila medzi množstvo ľudí a činností a odrazu ma tu nechal samú, zavalenú lavínami zbytočného času.

Nie som sama, a predsa sa najviac zo všetkého bojím samoty.

Prúd vody sa zastavil a ja som sa skryla pod jeho zohriatu perinu. Plakali sme spolu. Najskôr zo strachu, potom pre krásu tej chvíle.


fotil Kuba Šimmer


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára